Empiezan las movilizaciones.

Los compañeros de Mataró llevaron a cabo ayer una concentración en la puerta de los Juzgados. Creemos que es necesario empezar a manifestar nuestra rechazo al robo que van a perpretar en nuestras nóminas el govern de la Generalitat.
Que cunda el ejemplo, no hacen falta asambleas para decidirse a hacer las cosas, son concentraciones espontáneas contra un ataque a nuestros derechos laborales.
Ánimo y a seguir adelante.
A continuación os incluimos la noticia aparecida en Mataró Radio:

Un centenar de funcionaris de justícia s’ha manifestat aquest migdia a les portes dels jutjats de Mataró en una mesura de protesta contra el nou paquet de retallades aprovat per la Generalitat. Segons el govern d’Artur Mas, la nova tisorada afecta als complements de sou que reben els treballadors dels jutjats, mentre que aquests treballadors argumenten que se’ls treu el 5% del seu sou brut total. Els funcionaris apunten que la nova retallada s’aplicarà amb efecte retroactiu, afecta a les nòmines de gener fins ara i de juny a desembre els descomptaran quantitats que oscil•len entre els 95€ i els 120€.
Fa uns dies el president de la Generalitat va presentar un nou pla d’ajust que preveu un estalvi de 1.500 milions d’euros. A la nova retallada del 2% salarial al sou dels empleats públics per al mes de desembre, s’ha de sumar l’aprovada del 3% del juny, en total aquest 5% per al 2012. Segons els funcionaris, des de les primeres tisorades aprovades per la Generalitat els treballadors dels jutjats han perdut entre 250 i 300 euros mensuals. Aquest nou paquet aprovat per l’executiu de la Generalitat s’aplica, per tant, només a Catalunya.
Segons aquests treballadors el principal perjudicat per les retallades al sector i als treballadors és la tramitació i l’administració de justícia. Segons apunten, als jutjats de Mataró on treballen gairebé 200 persones de les
Els funcionaris dels jutjats de Mataró repetiran indifinidament la protesta cada dia a les 12 del migdia.